مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 21:452020-08-06اقتصادي

توزیع 120 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان شمالی به مناسبت عید غدیر


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به مناسبت عید غدیر توزیع 120 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به مناسبت عید غدیر توزیع 120 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع می شود.

مجید الهی راد با اشاره به اجرای طرح اطعام علوی به همت این نهاد و مراکز نیکوکاری اظهار کرد: یکی از رویکردهای کمیته امداد این استان در جهت کمک به نیازمندان توجه به احیای سنت فراموش شده اطعام غدیر است در همین راستا امسال طبخ 120هزار پرس غذای نذری و توزیع آن در میان نیازمندان و محرومان پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، وی با بیان اینکه این طرح با همت مردم خیر استان توسط مراکز نیکوکاری با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شده است، خاطر نشان کرد: برای طرح اطعام علوی بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان پیش بینی شده است.

الهی راد همچنین به آغاز دومین رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: طی دو روز گذشته بیش از پنج هزار و 300 بسته معیشتی از سوی خیران مراکز نیکوکاری در بخش های مختلف تهیه و آماده سازی شد که هم اکنون این بسته ها بین افراد شناسایی شده از سوی مراکز نیکوکاری و مددجویان استان در حال توزیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 120 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان شمالی به مناسبت عید غدیر

توزیع 120 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان شمالی به مناسبت عید غدیر