مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 19:402020-08-06سياسي

شهید حبیب پور یک الگوی جهادگر بسیجی است


فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران، گفت: شهید مهدی حبیب پور به عنوان یک الگوی بسیجی جهادگر در عرصه های مختلف تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران روز پنج شنبه در بازدید از خانواده شهید بسیجی جهادگر مهدی حبیب پور، اظهار کرد: شهید حبیب پور یک مجاهد بسیجی بود که در عرصه های مختلف خدمت کرد و به یک الگو تبدیل شد.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید حبیب پور، افزود: از نظر مقام معظم رهبری بسیجی واقعی کسی است که هر جا انقلاب اسلامی به آن نیاز داشت در آن عرصه حضور یابد و فعالیت کند که حاج مهدی که همواره آتش به اختیار و گوش به فرمان رهبری بود، در این زمینه یک الگو بود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با تأکید بر اینکه امروز مصداق و الگوی فرمایشات رهبری شهید حبیب پور است، بیان کرد: این شهید بزرگوار با ایثار، جهاد، فداکاری و فعالیت در عرصه های فرهنگی، سازندگی، اجتماعی و اقتصادی و اردوهای راهیان نور و مقابله با در شب شهادت حضرت جواد الائمه(ع) دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام /67021/پ/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید حبیب پور یک الگوی جهادگر بسیجی است

شهید حبیب پور یک الگوی جهادگر بسیجی است