مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 19:052020-08-06سياسي

غفلت شهرداری اهواز در تجهیز شهر به سیستم نظارت تصویری


در قانون شهرداری مسئول مستقیم مجهز کردن شهر به سیستم مداربسته تعیین شد ولی مجهز شدن شهر اهواز به سیستم مانیتورینگ و نظارت تصویری در این شهر مغفول مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محسن دالوند عصر پنج شنبه در مراسم تجلیل از فعالان رسانه ای به مناسبت روز خبرنگار با گرامیداشت یاد خبرنگاران شهید و تبریک روز خبرنگار و عید غدیر، اظهار کرد: خبرنگاران وجدان بیدار جمعه و تصویرگر زمان خود هستند و آنها برای تأمین یک زندگی مطلوب همواره بین مردم حضور دارند و بیشتر بازگوکننده مشکلات جامعه هستند.

وی افزود: مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر دغدغه تولید را دارند که تولید امنیت زیرمجموعه اصلی آن است؛ سربازان ویژه تأمین امنیت نیز روانی اجتماعی خبرنگاران هستند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به اینکه در برخی تنش ها خبرنگاران بیشترین تأثیر را در تأمین امنیت روانی داشتند، تصریح کرد: بسیاری از چالش ها و تنش هایی که امنیت روانی را تحت تأثیر قرار داده است با کمک اصحاب رسانه مدیریت شد.

سرهنگ دالوند با اشاره به اینکه نباید هیچ وقت اقدامات ایجابی را فراموش کنیم چرا که گاهی نقش این اقدامات بسیار مؤثرتر از اقدامات سلبی است، افزود: همیشه با اقدامات ایجابی نسبت به اقناع سازی اقدام و هرجایی که لازم بوده نیز اقتدار نیروی انتظامی را به عنوان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت شهرداری اهواز در تجهیز شهر به سیستم نظارت تصویری

غفلت شهرداری اهواز در تجهیز شهر به سیستم نظارت تصویری