مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 18:352020-08-06سياسي

پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار


مهدی انصاری فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد "مهدی انصاری" فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این پیام آمده است؛ خبرنگاران وجدان بیدار، چشم بینا، زبان صادق و صریح در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی به جامعه هستند و چون دیدبان صادق برای اطلاع رسانی صحیح، دقیق و سریع رخدادها و حوادث تلاش می کنند و امید است در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنند.

اصحاب رسانه با روشنگری های خود می توانند در راستای هدایت افکار عمومی جامعه نقش مهمی ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند و تلاش صادقانه اصحاب رسانه در پوشش خبری رویداد های مختلف به منظور ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند است و همواره شایسته توجه و تقدیر است.

اینجانب با توجه به اینکه 17 مرداد سالروز شهادت شهید ً محمود صارمی ً به نام روز خبرنگار نامیده شده است، ضمن ادای احترام به شهیدان و جانباختگان اصحاب رسانه میهن اسلامی و تقدیر از زحمات همه فعالان رسانه ای در ارتقاء امنیت اجتماعی و توسعه نظم و امنیت استان، روز خبرنگار را به آنها تبریک عرض می نمایم و سلامتی، سرافرازی و توفیق آنها را در سایه توجهات ویژه حضرت ولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار