مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 17:502020-08-06اقتصادي

توزیع اقلام بهداشتی در استان سمنان اینترنتی انجام شود


توزیع اقلام بهداشتی در استان باید به صورت اینترنتی هم انجام شود و تاکنون چند شرکت برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا آشناگر شامگاه پنج شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه توزیع اقلام های بهداشتی در استان سمنان باید به صورت اینترنتی هم انجام شود و تاکنون چند شرکت برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کردند، تاکید کرد: مردم در تمامی مناطق شهری و روستایی باید به سهولت به اقلام بهداشتی دست پیدا کنند و یکی از راه ها در اجرای این طرح، فروش اینترنتی ماسک و مواد ضدعفونی کننده است.

وی افزود: از مردم استان به واسطه همراهی و استفاده از ماسک در مکان های عمومی تقدیر می کنیم و معتقد هستیم که بی تردید با اجرای کامل فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توان کرونا ویروس را شکست داد.

استاندار سمنان با بیان اینکه، تولیدکنندگان در تولید ماسک تنوع به خرج دهند، گفت: رنگ بندی ماسک ها می تواند در تمایل پسران و دختران برای استفاده از اقلام بهداشتی و مقابله با کرونا ویروس تأثیرگذار باشد.

آشناگر بیان کرد: در مرحله اول فروش اینترنتی اقلام بهداشتی، 20 هزار خانوار استان سمنان ماسک و مواد ضدعفونی کننده دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اقلام بهداشتی در استان سمنان اینترنتی انجام شود

توزیع اقلام بهداشتی در استان سمنان اینترنتی انجام شود