مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 17:402020-08-06اقتصادي

واعظی: خودروسازی ایران در سال های اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است


رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به وضعیت صنعت خودروسازی ایران، بر ضرورت توجه به خودکفایی، تحقیق و توسعه و ساخت خودروی تمام داخلی در این بخش تاکید کرد.

- رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به وضعیت صنعت خودروسازی ایران، بر ضرورت توجه به خودکفایی، تحقیق و توسعه و ساخت خودروی تمام داخلی در این بخش تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی شامگاه پنجشنبه در حاشیه آیین رسمی توقف ساخت و خروج پراید از خط تولید، رونمایی رسمی از محصول جدید گروه خودروسازی سایپا و آغاز تولید انبوه دو محصول فیس لیفت ساینا و کوییک، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه خوشبختانه صنعت خودرو در کشورمان طی سال های اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است ، گفت: امروز زنجیره تولید خودرو اعم از خودروساز و قطعه سازان همه با هم در تلاش هستند تا خودرو را با کیفیت تحویل مردم عزیز بدهند.

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به اینکه در سال جهش تولید، خودکفایی، توجه ویژه به تحقیق و توسعه و تولید داخلی با وجود فشارهای ناشی از تحریم، مسیر اصلی صنعت خودرو کشور است، اظهار کرد: بر اساس گزارش مدیران و مسئولان این بخش از یک سال و نیم گذشته تا کنون حدود 50 درصد ارزبری خودرو کاهش یافته و مهندسان و طراحان ما توانسته اند خودروهایی صد درصد داخلی تولید کنند که زیبایی، کیفیت و ایمنی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: خودروسازی ایران در سال های اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است

واعظی: خودروسازی ایران در سال های اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است