مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 17:052020-08-06اقتصادي

وجود 40 هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور/ سهم 1500 میلیارد تومانی خیرین در مدرسه سازی


رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: هم اکنون 40 هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور در حال احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، مهرالله رخشانی مهر امشب در جلسه بررسی مشکلات واحدهای آموزشی این شهرستان اظهار کرد: از مجموع 40 هزار کلاس درس در حال احداث در کشور تا پایان سال 99، 14 هزار کلاس درس تکمیل می شود.

وی عنوان کرد: استان های تهران، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان به ترتیب فرسوده ترین کلاس های درس را در بین فضاهای آموزشی کشور دارند.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به بازدید از پروژه های نیمه تمام در بروجرد بیان کرد: در جریان بازدید امروز در خصوص تامین اعتبار از محل اعتبارات ملی برای دو پروژه استخر دانش آموزی بروجرد و اشترینان تصمیم گیری شد.

رخشانی مهر ایجاد خوابگاه شبانه روزی در اشترینان با هدف ادامه تحصیل دانش آموزان دختر در مقاطع متوسطه اول و دوم را از دیگر مصوبات در بروجرد برشمرد و افزود: تعمیر و استانداردسازی سیستم های گرمایشی و راه اندازی نمایندگی نوسازی مدارس در این شهرستان از دیگر تصمیمات اتخاذ شده بود.

وی از مجتمع سازی به عنوان یکی از اهداف اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یاد و تاکید کرد: در این راستا مجتمع های آموزشی با عنوان حیات طیبه در زیربنای 8 تا 12 هزار متر مربع ایجاد می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 40 هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور/ سهم 1500 میلیارد تومانی خیرین در مدرسه سازی

وجود 40 هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور/ سهم 1500 میلیارد تومانی خیرین در مدرسه سازی