مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 16:552020-08-06بين الملل

وزارت خارجه: کره جنوبی به بهانه واهی منابع ایران را بلوکه کرده


ایران آماده کمک به لبنان برای بازسازی بندر حادثه دیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سید عباس موسوی در سفری دو روزه به آذربایجان غربی امروز 16 مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در استانداری آذربایجا غربی برگزار شد، ضمن ابراز تاسف از وقوع حادثه دردناک بندر بیروت افزود: دو هواپیما حاوی اقلام و کمک های بشر دوستانه و پزشکی به این کشور ارسال شده است امید است این کمک ها تاحدودی از درد و رنج مردم لبنان را جبران کند.

وی ادامه داد: برخی کشور ها به دنبال وقوع حادثه تلخ در بندر بیروت ابراز همدردی فرصت طلبانه ای با این کشور داشتند اما ایران صادقانه آماده کمک به این کشور برای بازسازی بندر حادثه دیده است.

ایران در زمان مقتضی پاسخ تهدید جنگنده آمریکا را خواهد داد موسوی با اشاره به مزاحمت جنگنده آمریکا به هواپیمای ایران این اقدام آمریکا را راهزنی هوایی توصیف کرد و تصریح کرد: در وزارت امور خارجه با تشکیل تیمی اقدامات برای شکایت اولیه علیه آمریکا انجام شده است چرا که ان حرکت تروریستی آمریکا و تهدید شدن جان مسافران ایرانی نقض عینی حقوق بین المللی بود و ایران در زمان مقتضی پاسخ این تهدید را خواهد داد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی در سیاست خارجی تقویت روابط بین کشوره ها بخصوص کشورهای همسایه است، ضمن اشاره به اینکه بزودی به عنوان سفیر ایران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه: کره جنوبی به بهانه واهی منابع ایران را بلوکه کرده

وزارت خارجه: کره جنوبی به بهانه واهی منابع ایران را بلوکه کرده