مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 16:502020-08-06اقتصادي

مشکلی در زمینه تولید مرغ وجود ندارد/ 700 تن مرغ منجمد در سمنان ذخیره شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه هیچ مشکلی در زمینه تولید مرغ در این استان وجود ندارد، گفت: 700 تن مرغ منجمد در انبارهای راهبردی استان سمنان ذخیره شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسن میرعماد عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان که به ریاست استاندار سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هیچ مشکلی در زمینه تولید مرغ در استان سمنان وجود ندارد و 70 درصد از تولید این قلم غذایی مازاد است و از سمنان به دیگر نقاط کشور ارسال می شود.

وی اضافه کرد: اکنون 700 تن مرغ منجمد در انبارهای راهبردی استان سمنان ذخیره شده است که برای تعدیل قیمت این قلم غذایی، بخشی از آن به بازار تزریق می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: در سه ماه گذشته 300 تن مرغ منجمد در بازار استان سمنان توزیع شده است که این فرآیند در روزهای آینده هم ادامه می یابد.

ثبات قیمت ماسک و اقلام بهداشتی در دستور کار دستگاه ها باشد مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: مرغداری هایی که نهاده های دولتی دریافت می کنند، بر اساس قانون باید مرغ با قیمت مصوب به بازار تزریق کنند و با این رویه می توان جلوی بی ثباتی در قیمت این قلم غذایی را گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در زمینه تولید مرغ وجود ندارد/ 700 تن مرغ منجمد در سمنان ذخیره شد

مشکلی در زمینه تولید مرغ وجود ندارد/ 700 تن مرغ منجمد در سمنان ذخیره شد