مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 16:102020-08-06اقتصادي

واعظی: ماه های پایانی تحریم است / آمریکا به اهدافش نرسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، محمود واعظی امروز در مراسم رونمایی از دو فیس لیفت جدید سایپا و خروج خودروی پراید از خط تولید، اظهار داشت: اگر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم را در نظر بگیریم، - رییس دفتر رییس جمهور گفت: با علامت هایی که از کشور های اروپایی و آسیایی و دیگران دریافت کرده ایم، در ماه های پایانی تحریم قرار داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، محمود واعظی امروز در مراسم رونمایی از دو فیس لیفت جدید سایپا و خروج خودروی پراید از خط تولید، اظهار داشت: اگر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم را در نظر بگیریم، در صنعت خودروسازی کشور بیش از 1.

5 میلیون نفر مشغول کارند.

از سویی دیگر نزدیک 50 حلقه رشته فعالیت به صنعت خودروسازی مرتبط هستند.

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: با توجه به اهمیت بالای صنعت خودرو، اولین حوزه ای که مورد تحریم قرار گرفت، همین صنعت بود تا از این طریق ارزش افزوده و اشتغال در کشور از بین برود و اگرچه در مقاطعی به مشکل هم برخوردیم اما مدیران ما توانستند این شرایط را اداره کنند.

وی ادامه داد: مطابق با گزارش وزارت صمت به دولت، طی سال جاری تولید خودرو 19 درصد و تولید وانت بار بیش از 30 درصد افزایش یافته است.

واعظی با تاکید بر اینکه باید پژوهش اولویت اول صنعت خودروسازی و قطعه سازی کشور باشد، گفت: تا زمانی که به کیفیت و توسعه توجه نشود، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: ماه های پایانی تحریم است / آمریکا به اهدافش نرسید

واعظی: ماه های پایانی تحریم است / آمریکا به اهدافش نرسید