مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 14:502020-08-06سياسي

شهید حسین پور یکی از جوانان پیشتاز عرصه فداکاری است


رییس مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه شهید حسین پور یکی از جوانان پیشتاز عرصه فداکاری است، گفت: این شهید جوانان و بزرگوار افتخار گیلان، جمهوری اسلامی و حتی محور مقاومت بوده است زیرا با شجاعت و فداکاری از جان ملت های مظلوم سوریه و عراق در برابر گروه های وحشی تکفیری دفاع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، محمدباقر قالیباف در مراسم سالگرد شهادت مرتضی حسین پور از طریق ارتباط تلویزیونی با بیان اینکه انقلاب اسلامی استحکام و استقلال خود را مدیون خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این 40 همواره تحت فشار توسط استکبار جهانی بوده است ولی شهدا در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم با خون پاک خود اجازه نابودی انقلاب را ندادند.

وی سردار شهید سلیمانی را نماد فداکاری در جهان اسلام دانست و گفت: این شهید بزرگوار تمام عمر خود را صرف جهاد درراه پروردگار و اسلام کرد و با موفقیت و پیروزی های خود به باعث شادمانی مردم مظلوم و تضعیف استکبار شد به همین دلیل سردار سلیمانی را می توان مهم ترین عنصر فداکاری در کشور نامید.

رییس مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه فرهنگ مقاومت و فداکاری یکی برکات وجود شهدا در انقلاب اسلامی است، بیان کرد: جوانان و مردم باید شهدایی مانند شهید سپهبد سلیمانی و شهید مرتضی حسین پور را الگوی زندگی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید حسین پور یکی از جوانان پیشتاز عرصه فداکاری است

شهید حسین پور یکی از جوانان پیشتاز عرصه فداکاری است