مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 14:452020-08-06بين الملل

هشدار به افزایش شیوع کرونا در آمریکا


کارشناسان بهداشتی کاخ سفید روز پنجشنبه هشدار دادند که احتمال افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرهای آمریکا وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از رویترز، کارشناسان بهداشتی کاخ سفید علاوه بر هشدار در مورد افزایش احتمالی شیوع ویروس کرونا در شهرهای آمریکا از جمله بوستون، شیکاگو و واشینگتن از فرماندهان ایالتی خواستند تا برای جلوگیری از آمار افزایش مبتلایان اقدامات امنیت سلامت را همچنان ادامه دهند.

دکتر آنتونی فائوچی رییس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا در این باره گفت: پیش بینی می‌شود که مشکل پیش روی ما است .

فائوچی به سی ان ان افزود: حتی در شهرها و ایالت‌هایی که اکثر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، بخشی از افراد هستند که با عدم استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند و می‌توانند باعث گسترش شیوع ویروس در دیگر شهرهای آمریکا شوند.

فائوچی با اشاره به اظهارات دکتر بیرکس در مورد افزایش شیوع کرونا در شهرهای آمریکا گفت: ما همچنان شاهد افزایش روند شیوع بیماری در آمریکا هستیم و میزان شیوع تا زمانی که یک اتحاد همگانی میان مردم شکل نگیرد، پایین نخواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به افزایش شیوع کرونا در آمریکا

هشدار به افزایش شیوع کرونا در آمریکا