مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 13:552020-08-06سياسي

کمک «بسیج و بنیاد علوی» برای ساخت پل روستایی در خراسان شمالی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی از انعقاد قرار ساخت 6 پل در جاده های روستایی استان به کمک بسیج سازندگی و بنیاد علوی خبر داد و گفت: - جعفر شهامت در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد در حاشیه بازدید از این مجموعه خبرگزاری اظهار کرد: سیاست ها، هدایت ها و برنامه های مسئولان را خبرنگاران می توانند جهت دهی داشته باشند.

وی با تأکید بر وضعیت سخت اقتصادی حاکم شده در کشور افزود: نقش خبرنگاران در برهه های مختلف و بحران ها همچون شیوع کرونا ، حوادث مختلف، تحریم ها و سایر موضوعات حساس بسیار برجسته و حائز اهمیت است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی همچنین با تأکید بر لزوم ارتباط میان این مجموعه و جامعه هدف تصریح کرد: بسیاری از مردم با مجموعه راهداری به صورت مستقیم و غیرمستقیم در ارتباط هستند و همواره نیازمند دریافت بازخورد عملکرد خود از سوی مردم و جامعه هدف خود هستیم.

وی همچنین در بخش دیگری به وضعیت راه های روستایی و شهری استان اشاره کرد و گفت: بالغ بر 6 هزار کیلومتر راه خاکی و آسفالت در استان وجود دارد که 4 هزار کیلومتر آن آسفالت شده است.

شهامت ادامه داد: بالغ بر 200 کیلومتر از میانگین کشوری راه های روستایی آسفالته عقب تر هستیم و در صورت تأمین اعتبارات و زیرساخت ها کار انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک «بسیج و بنیاد علوی» برای ساخت پل روستایی در خراسان شمالی

کمک «بسیج و بنیاد علوی» برای ساخت پل روستایی در خراسان شمالی