مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 13:502020-08-06اجتماعي

بازدید مسئولان آموزش و پرورش استان مرکزی از دفتر خبرگزاری مهر


به مناسبت روز خبرنگار و برای قدردانی از تلاش خبرنگاران، 2 نفر از مسئولان آموزش و پرورش استان از خبرگزاری مهر استان مرکزی بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز خبرنگاران این حوزه قدردانی کردند.

رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان مرکزی با تبریک 17 مردادماه این روز را فرصتی برای بازخوانی رسالت خبرنگاران عنوان کرد و گفت: روز خبرنگار علاوه بر تکریم خبرنگاران، فرصتی برای بازخوانی نقش و رسالت خطیر آنان است.

عبدالمجید یوسفی نکو افزود: خبرنگاران ضمن داشتن تعهد و مسئولیت اجتماعی باید در هر شرایطی توجه به مخاطب را در اولویت قرار دهند.

به عقیده وی، خبرنگار به عنوان تولید کننده محتوا می تواند جریان ساز بوده و باید از نظر شکلی، نرم افزاری و سخت افزاری بروز باشد و هماهنگ با شتاب تحولات به عنوان یک رسانه مرجع پاسخگوی نیاز و تمایلات مخاطب باشد.

احمد حسینی سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی هم گفت: خبرنگاران سربازان خط مقدم جبهه اطلاع رسانی هستند و از قلم خود بنا به وظیفه اجتماعی برای بیان مسائل استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر؛ در این بازدید در خصوص مسائل حوزه پژوهش آموزش و پرورش استان مرکزی، بازگشایی مدارس با توجه به وضعیت کرونا، پروژه مهر و… گفتگویی انجام شد که به زودی مشروح آن منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مسئولان آموزش و پرورش استان مرکزی از دفتر خبرگزاری مهر

بازدید مسئولان آموزش و پرورش استان مرکزی از دفتر خبرگزاری مهر