مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 12:352020-08-06سياسي

جهاد دانشگاهی در حوزه های فناورانه می تواند کمک کار دولت باشد


جهاد دانشگاهی باید با احصای نیازهای اساسی کشور می تواند در حوزه های فناورانه در کنار دولت باشد.

- ایسنا/اردبیل نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی باید با احصای نیازهای اساسی کشور می تواند در حوزه های فناورانه در کنار دولت باشد.

علی نیکزاد 16 مرداد همزمان با سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی و در آستانه روز خبرنگار با حضور در جهاد دانشگاهی واحد اردبیل اظهار کرد: ما در حال حاضر در کشور نیازمند کارهای جهادی هستیم تا این انقلاب اسلامی را که خار چشم دشمنان و استکبار جهانی است بیش از پیش در دنیا مطرح کنیم.

وی به سابقه تشکیل جهاد دانشگاهی و حمایت دولت های مختلف از این نهاد انقلابی اشاره و خاطرنشان کرد: در دولت های متعدد نگاههای متفاوتی برای فعالیت جهاد دانشگاهی و حمایت از آن وجود داشت اما همواره این نهاد از سوی مقام معظم رهبری به دلیل وجهه کاری و ماهیت عملی اش که توام با علم و فناوری بوده حمایت و پشتیبانی شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی باید با تکیه بر فناوری های نوین و دستیابی به علوم متعدد در راستای احصا ور فع نیازمندی های کشور در کنار دولت باشد، گفت: ما امروز در کشور نیازمند کارهایی هستیم که ما را از وابستگی به بیگانگان برهاند و در جهاد دانشگاهی این استعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی در حوزه های فناورانه می تواند کمک کار دولت باشد

جهاد دانشگاهی در حوزه های فناورانه می تواند کمک کار دولت باشد