مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 12:152020-08-06اقتصادي

توزیع الکترونیکی گاز مایع از ابتدای شهریور در فارس


طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با هدف شناسایی مصرف کنندگان و ساماندهی توزیع، از شهریور در فارس اجرایی می شود.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با هدف شناسایی مصرف کنندگان و ساماندهی توزیع، از شهریور در فارس اجرایی می شود.

غلامعباس حسینی پنج شنبه 16 مرداد در جلسه بررسی اجرای طرح توزیع الکترونیکی سوخت مایع در فارس با اشاره به آمادگی شرکت گاز فارس در شناسایی و معرفی مصرف کنندگان واقعی و خانوارهای فاقد گاز طبیعی، لزوم برنامه ریزی مناسب برای حصول به اهداف تعیین شده را یادآور شد.

حسینی افزود: با برنامه ریزی مناسب، ایجاد هماهنگی های لازم بین شرکت گاز استان فارس و شرکت پخش فرآورده های نفتی، برگزاری ویدیو کنفرانس و آموزش نحوه اجرای طرح و توجیه عوامل توزیع، تعامل دو سازمان در کارگروه های مربوطه و هماهنگی روسای ادارات گاز شهرستان ها و روسای نواحی پخش فراورده های نفتی و اطلاع رسانی مطلوب به مصرف کنندگان، طرح توزیع الکترونیکی سوخت مایع، به سهولت قابل اجرا بوده و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: با اجرای این طرح و شناسایی مصرف کنندگان واقعی، علاوه بر حذف کالابرگ و جایگزینی کارت بانکی الکترونیکی، گاز مایع مورد نیاز مصارف خانوارهای فاقد انشعاب گاز طبیعی و برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع الکترونیکی گاز مایع از ابتدای شهریور در فارس

توزیع الکترونیکی گاز مایع از ابتدای شهریور در فارس