مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 12:002020-08-06سياسي

خبرنگاران با قلم خود فتنه جهان را به شکست فضاحت بار کشاندند


جمعیت جانبازان به مناسبت روز خبرنگار طی پیامی تصریح کرد: خبرنگاران روشن ضمیر با سلاح برنده بیان و قلم خود فتنه جهان شمول داعش و سایر گروه های تکفیری ساخته دست پلید استکبار جهانی را به شکست فضاحت بار کشاندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت جانبازان به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: 17 مرداد ماه رقم خورده به نام طایفه ای از رندان بلاجو و حقیقت مدار است که برای بیان واقعیت بی محابا به دل حادثه می زنند.

خبرنگار  راستین کسی است که می کوشد  واقعیات میدانی را مستند کند تا قاعده  تلخی که می گوید تاریخ را طرف پیروز ظاهری می نویسد به نفع حقیقت رنگ ببازد.

خبرنگار متعهد هدهد صادق و مورد احترام آحاد جامعه است .

قلم و زبان خبرنگار راست اندیش و رسالت باور بی شک مکمل بی بدیل تمام تلاش هایی است که گروه های عظیمی در عرصه اجتماع، دانش و فرهنگ، مدیریت و حکمرانی، صنعت و اقتصاد و دفاع و امنیت و.

متولی انجام آنند.

  تاریخ پر فراز و فرود انقلاب شکوهمند اسلامی ثابت کرده است که در هنگامه حوادث و چکاچک شمشیرها تا بروز فتنه های سیاسی و اجتماعی و نمایش سناریوهای جنگ نرم و شبیخون فرهنگی و فوران شعله های آتش آشوب و غوغا یک پای ثابت گشودن مشت دشمن و اعتلا بخشی کلمه حق بر باطل حضور کمی و کیفی خبرنگاران متعهد به مبادی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران با قلم خود فتنه جهان را به شکست فضاحت بار کشاندند

خبرنگاران با قلم خود فتنه جهان را به شکست فضاحت بار کشاندند