مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 10:502020-08-06اجتماعي

احتمال وقوع سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان


رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از اواخر وقت جمعه با تشدید جریانات مونسون بارش های رگباری جنوب استان، سواحل و دریای عمان را به شدت فرا می گیرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از اواخر وقت جمعه با تشدید جریانات مونسون بارش های رگباری جنوب استان، سواحل و دریای عمان را به شدت فرا می گیرد.

علی ملاشاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار داشت: بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی از اواخر وقت جمعه بارش های مونسون در جنوب استان، سواحل و بر روی دریای عمان شدت می گیرد به طوریکه در برخی مناطق مخاطراتی مانند جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه های محلی، آبگرفتگی معابر، وقوع صاعقه و تند بادلحظه ای و بارش تگرگ انتظار می رود.

وی افزود: پیش بینی می شود تمرکز بارش ها در شهرستان های سرباز، راسک، دشتیاری، قصرقند، نیکشهر، کنارک، چابهار، جنوب سراوان، سیب سوران، مهرستان و فنوج باشد.

البته درارتفاعات مرکزی مانند خاش، ایرانشهر، دلگان و بزمان نیز رگبار پراکنده محتمل است.

رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به شرایط پیش رو احتمال بروز خسارت به زیرساخت ها به ویژه در بخش کشاورزی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان

احتمال وقوع سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان