مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 10:302020-08-06سياسي

رحیمی شعرباف دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری شد


رییس جمهور در حکمی دکتر غلامحسین رحیمی شعرباف را برای یک دوره چهار ساله به عنوان دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

- رییس جمهور در حکمی دکتر غلامحسین رحیمی شعرباف را برای یک دوره چهار ساله به عنوان "دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری" منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ متن حکم حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر غلامحسین رحیمی شعرباف در اجرای ماده(9) آیین نامه داخلی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری مصوب سوم اردیبهشت 1385 آن شورا و بنا به پیشنهاد وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان "دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری" منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری سایر اعضای محترم، ضمن بهره مندی از آراء صاحبنظران و متخصصان ذیربط، زمینه های ارتقاء کیفیت سیاستگذاری در زمینه های مختلف علوم، تحقیقات و فناوری را فراهم آورید.

توفیق شما را در تحقق اهداف آن شورا با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسالت می نمایم.

حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمی شعرباف دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری شد

رحیمی شعرباف دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری شد