مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 10:302020-08-06سياسي

کار جبهه ای رسانه مطالبه گری را تقویت می کند/آمریکا دنبال تفرق در جبهه مقاومت است


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان کار جبهه ای و واحد رسانه ای را بسترساز موفقیت برشمرد و گفت: مردم بزرگ، صبور و ایثارگر ایران لایق بهترین ها هستند بنابراین باید با کار رسانه ای واحد مشکلات را بازگو کرده و مطالبه گر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک عید غدیر خم اظهار کرد: اهمیت این روز بدان حد است که خداوند به پیامبر گرامی اسلام می فرماید آنچه از سوی پروردگارت به تو نازل شده ابلاغ کن که اگر چنین نکنی رسالت او را انجام نداده ای .

وی با بیان اینکه این موضوع نشان از آن دارد که اگر اسلام و ولایت را در دو کفه ترازو قرار دهیم هر دو با هم تطبیق دارند و اهمیت آنها به یک اندازه است گفت: محرومیت از نعمت ولایت یعنی رفتن به سوی قهقرا و سقوط.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه تمام کارها با ولایت معنا می یابد افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به وضوح مشاهده کردیم هر جا با ولایت همراه بودیم موفق شدیم و هرجا در این زمینه کم کاری کردیم با شکست مواجه شدیم.

وی ترویج و تبیین اصل ولایت و چرایی ولایتمداری را رسالت خبرنگاران دانست و خطاب به آنها گفت: شاید بی مهری های زیادی به شما شود اما باید به تمسک به ائمه اطهار(ع) مقاوم و محکم باشید و در راه حق قلم بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار جبهه ای رسانه مطالبه گری را تقویت می کند/آمریکا دنبال تفرق در جبهه مقاومت است

کار جبهه ای رسانه مطالبه گری را تقویت می کند/آمریکا دنبال تفرق در جبهه مقاومت است