مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 10:002020-08-06سياسي

امنیت روانی حاکم در استان حاصل رفتار تخصصی و اخلاق حرفه ای خبرنگاران است


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: رفتار تخصصی و اخلاق حرفه ای خبرنگاران استان باعث ایجاد امنیت روانی قابل توجهی در استان شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: رفتار تخصصی و اخلاق حرفه ای خبرنگاران استان باعث ایجاد امنیت روانی قابل توجهی در استان شده است.

مجید شجاع، امروز پنجشنبه 16 مرداد در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه انتظامی خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: برای همراهی خبرنگاران در حوزه های مختلف انتظامی استان هیچ گونه محدودیتی نداریم و تلاش می کنیم بر این ارتباط افزوده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خبرنگاران پیاده نظام حفاظت از جبهه فرهنگی هستند که در تحقق بیانات مقام معظم رهبری و انتشار امید به جامعه نقش اساسی و مهمی دارند.

شجاع ادامه داد: مردم خراسان جنوبی همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و این همراهی و فرمانبرداری در حوزه های مختلف خود را نشان داده است.

وی افزود: آمار پایین میزان سرقت در خراسان جنوبی، نشان دهنده رعایت برخی از الزاماتی است که خبرنگاران در جامعه انعکاس می دهند و رعایت آن از طرف جامعه، کاهش جرم و جنایت در این حوزه را به دنبال داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با تاکید بر تقویت تعاملات و همراهی رسانه ها، خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی، کمترین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت روانی حاکم در استان حاصل رفتار تخصصی و اخلاق حرفه ای خبرنگاران است

امنیت روانی حاکم در استان حاصل رفتار تخصصی و اخلاق حرفه ای خبرنگاران است