مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-06سياسي

ادای احترام خبرنگاران به نخستین شهید خبرنگار کاشمری/ مزار شهدای کاشمر غبارروبی شد


در آستانه 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، جمعی از اصحاب رسانه کاشمر مزار شهیدان شهرستان را غبارروبی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر به نقل از روابط عمومی کانون بسیج رسانه کاشمر، این محفل معنوی که با همراهی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر، معاون مجتمع فرهنگی زیارتگاه شهید مدرس(ره) و تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد، شرکت کنندگان با حضور در مزار شهدای مدفون شده در آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) و زیارتگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس(ره) ضمن قرائت فاتحه، نثار شاخه های گل و عطرافشانی مزار شهیدان با آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گران قدر ایران اسلامی تجدید پیمان کردند.

همچنین شرکت کنندگان با حضور بر مزار شهید سید عبدالحمید عسگری نخستین شهید رسانه خراسان رضوی(خبرنگار آزاد صداوسیما و خبرگزاری ایرنا در سرخس) به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند.

شهید سید عبدالحمید عسگری متولد1340 در کاشمر است که پس استخدام در سپاه پاسداران برای خدمت به شهرستان سرخس اعزام می شود، وی که در کنار فعالیت هایش به عنوان خبرنگار صداوسیما و خبرگزاری ایرنا در این شهرستان همکاری می کرد در اسفند 59 در درگیری با اشرار داخلی و قاچاقچیان در منطقه انجیل بلاغ سرخس به درجه رفیع شهادت نائل آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام خبرنگاران به نخستین شهید خبرنگار کاشمری/ مزار شهدای کاشمر غبارروبی شد

ادای احترام خبرنگاران به نخستین شهید خبرنگار کاشمری/ مزار شهدای کاشمر غبارروبی شد