مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-06سياسي

برخی مسئولان از خبرنگاران مطالبه گر و منتقد فراری هستند


« توحید مهدوی» در عرصه خبرنگاری دارای دو وجه متمایز است که او را در زمره آوانگاردهای این حوزه در استان اردبیل قرار داده است.

او یک منتقد تمام عیار و مسلط به امور است که با اشرافیت کامل می نویسد و مسئولان را به نقد می کشد طوری که کمتر مسئولی از گزارش ها و .

- ایسنا/اردبیل توحید مهدوی در عرصه خبرنگاری دارای دو وجه متمایز است که او را در زمره آوانگاردهای این حوزه در استان اردبیل قرار داده است.

او یک منتقد تمام عیار و مسلط به امور است که با اشرافیت کامل می نویسد و مسئولان را به نقد می کشد طوری که کمتر مسئولی از گزارش ها و یادداشت های منتقدانه او در امان مانده و به نوعی در حوزه خبرنگار منتقد و مطالبه گر برند شده و از طرف دیگر او کارگاه های مختلف خبرنویسی و سواد رسانه ای برای سازمان های مردم نهاد و ادارات برگزار می کند.

17 مرداد روز خبرنگار بهانه ای شد تا پای صحبت های این خبرنگار و دانشجوی دکتری اقتصاد بنشینیم: از چه سالی خبرنگاری را شروع کرده اید؟ سال 87 یادداشتی نویسی را در رسانه های مکتوب شروع کرده ام اما از سال 83 وبلاگ نویسی می کردم و همین وبلاگ نویسی موجب شد به سمت خبرنگاری گرایش پیدا کرده و وارد فعالیت در این حوزه شیرین اما به شدت طاقت فرسا بشوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسئولان از خبرنگاران مطالبه گر و منتقد فراری هستند

برخی مسئولان از خبرنگاران مطالبه گر و منتقد فراری هستند