مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-06سياسي

هدف اصلی طرح مالیات بر خانه های خالی مقابله با احتکار مسکن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در توضیح تصویب طرح موسوم به مالیات بر خانه های خالی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: - رییس مجلس در یادداشتی تاکید کرد که قانون مالیات بر خانه های خالی مشکل مسکن کشور را حل نخواهد کرد اما کار را برای محتکران مسکن سخت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در توضیح تصویب طرح موسوم به مالیات بر خانه های خالی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: هدف اصلی این طرح، مقابله با احتکار مسکن است.

متن مطلب اینستاگرامی رییس مجلس به شرح زیر است: ما در بسته اقتصاد مردمی تاکید داریم ریل گذاری شرایط کشور را بگونه ای تنظیم کنیم که مانع از فعالیت های مضر دلالان و سودجویان و سوداگران و محتکران و همه کسانی شویم که بخاطر منافع شخصی خودشان باعث لطمه خوردن به اقتصاد کشور و شرایط معیشتی میلیون ها نفر از مردم به خصوص محرومان و مستضعفان شده اند.

قواعد و قوانین کشور باید به نفع مردم یعنی از تولیدکنندگان و کارگران و کارمندان و معلمان و پرستاران و سرمایه گذاران فعالیت های تولیدی و کارفرمایان قانون مدار اصلاح شود و راحت طلبان و سودجویان و سفته بازان و رانت خواران و ویژه خواران نتوانند به ضربات خود به فضای اقتصادی کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی طرح مالیات بر خانه های خالی مقابله با احتکار مسکن است

هدف اصلی طرح مالیات بر خانه های خالی مقابله با احتکار مسکن است