مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-06سياسي

ناکارآمدی و ضعف مدیریتی عامل اصلی فساد در جامعه است


نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه عامل اصلی فساد در جامعه ناکارآمدی و ضعف مدیریتی است، گفت: در عین اینکه از مدیران توانمند و انقلابی حمایت می کنیم، - ایسنا/گیلان نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه عامل اصلی فساد در جامعه ناکارآمدی و ضعف مدیریتی است، گفت: در عین اینکه از مدیران توانمند و انقلابی حمایت می کنیم، متاسفانه برخی از ناهنجاری ها و سوءعمل ها را در تعدادی از حوزه های مدیریتی شاهد هستی که باید با آنان مطابق قانون برخورد شود.

سیدعلی آقازاده امروز در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، اظهار کرد: آگاهی بخشی اجتماعی و اطلاع رسانی عمومی عامل بصیرت است که مرهون تلاش شما اصحاب رسانه به عنوان پیشتازان عرصه آگاهی، می باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه اشتغال و معیشت مطالبه به حق مردم است، افزود: امروز همه مسئولین نظام پای کار هستند تا راهکارهایی را برای برون رفت مشکلات معیشتی و اقتصادی فراهم کنند.

اولویت مجلس شورای اسلامی هم پرداختن به مسایل اقتصادی و معیشت عمومی است زیرا هیچ اولویتی مهمتر از معیشت مردم نیست.

وی ادامه داد: همه نگران اتفاقات مفسد انگیز موجود در جامعه هستیم زیرا اشتغال و اقتصاد ناهنجاری های رفتاری را رقم می زند که در شان جامعه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکارآمدی و ضعف مدیریتی عامل اصلی فساد در جامعه است

ناکارآمدی و ضعف مدیریتی عامل اصلی فساد در جامعه است