مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-06اقتصادي

بانکها در روند اعطای تسهیلات شفاف سازی را در دستورکار قرار دهند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی بر استفاده از ظرفیت شرکت های تامین سرمایه در استان تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی بر استفاده از ظرفیت شرکت های تامین سرمایه در استان تاکید کرد.

نادر صادقی امروز 16 مرداد در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان، بانک ها را یکی از مهمترین نهادهای تامین منابع مالی و پشتیبان سرمایه گذاران، اجرای طرح ها و مدیریت بهینه منابع مالی عنوان کرد و گفت: متاسفانه در برخی از موارد قوانین و مقررات حاکم در سیستم بانکی اجازه تامین منابع مالی به طرح ها و سرمایه گذاران را نمی دهد که ضروری است در این موارد از ظرفیت شرکت های تامین سرمایه استفاده شود.

وی با اشاره به فعالیت هفت شرکت تامین سرمایه در کشور، گفت: این شرکت ها با استفاده از شیوه های جدید تامین مالی می توانند ، منابع مالی مورد نیاز طرح ها و پروژه های اقتصادی استان را تامین کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین بر شفاف سازی روند اعطای تسهیلات توسط بانک های عامل تاکید کرد و افزود: در بسیاری از مواد سرمایه گذاران بدون آگاهی کامل از روند و میزان اعتبارات تخصیص یافته از طرف بانک ها اقدام به درخواست تسهیلات و سرمایه گذاری در اجرای پروژه های اقتصادی می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانکها در روند اعطای تسهیلات شفاف سازی را در دستورکار قرار دهند

بانکها در روند اعطای تسهیلات شفاف سازی را در دستورکار قرار دهند