مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-06سياسي

فعالیت 20 گروه بسیج دانشجویی برای مبارزه با کرونا در ایلام


مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام از فعالیت 20 گروه بسیج دانشجویی در عرصه مبارزه با کرونا در ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عارف شربی نیازی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و ضرورت نقش آفرینی در این عرصه، گروه های جهادی و هسته های تخصصی بسیج دانشجویی در همان روزهای اولیه اقدام به تشکیل قرارگاه مبارزه با کرونا ویروس در سطح ناحیه دانشجویی استان کرده است.

وی افزود: دانشجویان جهادگر بسیجی با تهیه بروشورهای مختلف و ساخت کلیپ و موشن گرافی توسط هسته های علمی و نشر در فضای مجازی اقدام به آگاه سازی و تنویر افکار عمومی در مواجهه با این ویروس کردند.

شربی نیازی با بیان اینکه 20 گروه جهادی دانشجویی همچنان در عرصه مبارزه با ویروس کرونا فعال هستند اضافه کرد: با بحرانی تر شدن شرایط و لزوم نقش آفرینی دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی حوزه ی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان در اقدامی به موقع و فراخوان بسیجیان این دانشگاه برای همکاری با کادر درمان استان وارد عمل و اسامی افراد مذکور در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: همچنین با فراخوان بیست گروه جهادی در مرکز استان و شهرستان ها در زمینه ی گندزدایی از معابر عمومی تولید دستکش و ماسک و تهیه محلول ضدعفونی و توزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 20 گروه بسیج دانشجویی برای مبارزه با کرونا در ایلام

فعالیت 20 گروه بسیج دانشجویی برای مبارزه با کرونا در ایلام