مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-06سياسي

کاگزاران نظام با کار جهادی جلوی افسارگسیختگی قیمت ها را بگیرند


جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان در ارتباط با سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب در عید سعید قربان بیانیه ای صادر کرد.

- به گزاراش خبرگزاری فارس از اصفهان، جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان در ارتباط با سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب در عید سعید قربان بیانیه ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان با گرامی داشت عید سعید غدیر خم روزی که مسأله رهبری امت اسلامی ابلاغ شد و مدیریت جامعه اسلامی توسط پیامبر اکرم  اعلام شد و غدیر کوثری مبارک و شجره ای طیبه به عنوان یک فرهنگ و مکتب سازنده معرفی شد.

در این بیانیه آورده شده است: بنابراین زنده کردن غدیر حرکتی است در جهت احیاء مجدد اسلام و بازگشت به جدی ترین سفارش پیامبر در انتصاب امیرالمؤمنین به امامت که با این انتصاب ثمره 23 ساله رسالت بلکه ثمرات ارسال رسل و انزال کتب تمامی انبیاء الهی به بارنشست.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امروز بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت غدیر شاهد بالندگی جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای خیره کننده آن در همه زمینه ها هستیم، بنابراین دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به خصوص آمریکا تلاش می کنند با تحریم بی سابقه و تحریف واقعیات، ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی را مطرح کنند درحالی که کارنامه پیشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاگزاران نظام با کار جهادی جلوی افسارگسیختگی قیمت ها را بگیرند

کاگزاران نظام با کار جهادی جلوی افسارگسیختگی قیمت ها را بگیرند