مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-06سياسي

وعده استاندار مازندران برای پیگیری بیمه مشکل بیمه خبرنگاران


استاندار مازندران در مراسمی که به نام خبرنگاران که با حضور تعداد قلیلی از اصحاب رسانه در استانداری مازندران برگزار شد؛ وعده داد «مشکل بیمه خبرنگاران را پیگیر می شویم».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در آیین تجلیل از اصحاب رسانه استان که به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: با محدودیت های کرونا یی، مراسم تجلیل به صورت محدود با رعایت پروتکل های بهداشتی تدارک دیده شد.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران در استان مازندران ارزشمند است و نباید با برخی رفتارهای سطحی خدشه دار شود، شهید صارمی ها، جابر معافی ها و درخشنده ها به خاطر نوع رفتار و منش شان را گرامی می داریم.

حسین زادگان یادآور شد: خبرنگاران باید دغدغه جامعه و مردم را به درستی منعکس کنند، توجه به حاکمیت و مردم در کنار هم، اهمیت دارد، عمکرد درست خبرنگار به توسعه در بخش های مختلف کمک می کند.

استاندار مازندران، با اشاره به انتخابات پورشور خانه مطبوعات استان، بیان کرد: مجموعه فعلی مطالبه گری و کار دقیق را مدنظر قرار بدهیم، فاصله معناداری بین ارشاد و خبرنگاران نیست، تسهیلات کم بهره به خبرنگاران را با بانک ها هماهنگ کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده استاندار مازندران برای پیگیری بیمه مشکل بیمه خبرنگاران

وعده استاندار مازندران برای پیگیری بیمه مشکل بیمه خبرنگاران