مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-06اجتماعي

آخرین وضعیت جاده های شمال بعد از ترافیک سنگین شب گذشته


مدیر مرکز مدیریت راه ها ضمن درخواست از لغو سفرهای غیرضروری گفت: در حال حاضر تردد در همه محورهای مواصلاتی برقرار است و در برخی از محورهای شمالی شاهد ترافیک نیمه سنگین و تردد پرحجم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، علی اکبر آشوری، درباره آخرین وضعیت راه های کشور از شب گذشته تا پایان تعطیلات، اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته شب گذشته ترافیک سنگینی در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال اتفاق افتاد و باعث شد که از حدود 10 دقیقه بامداد به مدت حدود دو ساعت آزادراه تهران - شمال مسدود شود تا بتوانیم حجم ترافیک را کنترل کنیم.

البته پلیس راه از ساعت 12:30 تا ساعت 15:30 تردد یکطرفه را در آزادراه تهران - شمال و محور جاده چالوس برقرار کرد که باعث شد قدری از حجم ترافیک کاسته شود اما از ساعت 17 روز گذشته ترافیک سنگین در این محور و ساعت 2 بامداد امروز ادامه داشت که عمده ترافیک در محور شهرستانک تا تونل کندوان بود و بخشی از آن به آزادراه نیز کشیده شد.

وی افزود: پس از آنکه بامداد امروز ساعاتی آزادراه تهران - شمال مسدود بود حجم ترافیک کمتر شده و هم اکنون ترافیک محور از آن منطقه جلوتر رفته و به حوالی حوزه استحفاظی استان مازندران رسیده است.

مدیر مرکز مدیریت راه های کشور ادامه داد: از ساعت 9 صبح امروز نیز ترافیک در محدوده دو راهی شهرستانک تا کندوان به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جاده های شمال بعد از ترافیک سنگین شب گذشته

آخرین وضعیت جاده های شمال بعد از ترافیک سنگین شب گذشته