مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-06سياسي

مردم با قلم مطالبه گر خبرنگاران به حقوق خود می رسند


احقاق حقوق مردم ارتباط مستقیم با قلم مطالبه گر خبرنگاران دارد و مردم با انعکاس مشکلات توسط خبرنگاران به مسئولین، - به مطالبات و حق خود می رسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر ، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی ظهر پنج شنبه در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران پارس آباد ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر به ویژه شهید محمود صارمی، عنوان کرد: خبرنگار حرفه ای باید مستقل و آزاد بوده و به هیچ گروهی وابسته نباشد تا بتواند خبرهای درست و صحیح را بدون جانب داری از قشر، گروه یا فرد خاصی تولید کند.

وی مردمی بودن خبرنگار را از خصوصیات مهم این حرفه دانست و افزود: خبرنگاران باید صداقت، امانتداری و تقوای الهی را در رأس شغل خودشان قرار دهند و باید شجاع، آگاه و متعهد بوده و در انعکاس خبر و اطلاع رسانی همواره خیر و صلاح جامعه را در نظر بگیرند و البته احقاق حقوق مردم از مسئولین ارتباط مستقیم با قلم مطالبه گر خبرنگاران دارد.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران باید مطالبه گر باشند، تاکید کرد: خبرنگاران نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه دارند و باید خبرنگاران مشکلات و مسائل اجتماعی را منعکس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با قلم مطالبه گر خبرنگاران به حقوق خود می رسند

مردم با قلم مطالبه گر خبرنگاران به حقوق خود می رسند