مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-06سياسي

جزییات اجرای پویش کمک مؤمنانه «غدیر تا پایان ماه صفر» به مددجویان بهزیستی اعلام شد


رییس سازمان بهزیستی کشور از آغاز نهضت همدلی مومنانه در قالب پوشش ایران همدل، از «عید غدیر خم تا پایان ماه صفر» برای کمک به مددجویان این سازمان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور از آغاز نهضت همدلی مومنانه در قالب پوشش ایران همدل همگام با سایر دستگاه ها و نهادهای فعال از عید غدیر خم تا پایان ماه صفر خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان سازمان بهزیستی پویش همدلی مومنانه برای کمک رسانی به عزیزان جامعه هدف سازمان در پیش گرفت که  الحمدلله با حضور مردم عزیز ایران اسلامی این پویش به انجام رسید.

وی افزود: در عید مبارک قربان نیز مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تاکید کردند که در جریان این  پویش مومنانه که در آستانه ماه رمضان بود هموطنان به معنای واقعی کلمه کمک کردند از این رو باید این روند ادامه داشته باشد.

قبادی دانا بیان داشت: با  توجه به  تاکیدات  مقام  معظم رهبری بر ادامه روند کمک های  مردمی، سازمان بهزیستی در این مرحله نیز پویش همدلی مومنانه  در نهضت ایران همدل را از عید غدیر خم تا پایان ماه صفر آغار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عنوان این پویش در چارچوب سیر همدلی مومنانه و در قالب نهضت ایران همدل شکل خواهد گرفت، تصریح  کرد:  این پویش با عنوان خاص  موضوع کرامت علوی ، شور حسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجرای پویش کمک مؤمنانه «غدیر تا پایان ماه صفر» به مددجویان بهزیستی اعلام شد

جزییات اجرای پویش کمک مؤمنانه «غدیر تا پایان ماه صفر» به مددجویان بهزیستی اعلام شد