مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-06سياسي

جهاد دانشگاهی پلی بین جامعه و دانشگاه/ افتتاح مرکز درمان ناباروری به زودی


رییس جهاد دانشگاهی استان همدان جهاد را پلی بین دانشگاه و جامعه معرفی کرد و گفت: طی ماه های آتی مرکز درمان ناباروری در همدان افتتاح می شود.

- علی کلانترنیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن تبریک سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نهاد انقلابی است که در سال 59 با رویکرد پژوهشی و فرهنگی و به عنوان پل ارتباطی مردم و دانشگاه در دانشگاه ها تشکیل شد.

وی ادامه داد: در حوزه پژوهشی در سراسر کشور اتفاقات خوبی به واسطه تلاش همکاران رخ داد که از جمله آنها می توان با سلول های بنیادی، پژوهشگاه رویان و درمان ناباروری اشاره کرد.

رییس جهاد دانشگاهی استان همدان به مباحث پژوهشی فنی و مهندسی نیز اشاره کرد و گفت: از جمله این پژوهش ها می توان به مته های حفاری نفت، دکل های حفاری نفت،  و فرستنده های پرقدرت رادیویی اشاره کرد و پژوهش در حوزه گیاهان دارویی و گردشگری و امثالهم را نیز از اتفاقات خوب برشمرد.

 وی به فعالیت حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی نیز اشاره کرد و افزود: خبرگزاری ایسنا، ایکنا و مرکز افکارسنجی ایران از حوزه های فرهنگی تاثیرگذار بودند که کارهای خوبی را در دانشگاه شکل داده اند.

 کلانترنیا با تاکید بر اینکه در جهاد دانشگاهی همدان نیز همان ساختار کشوری وجود دارد بیان کرد: در صنایع دستی با توجه به پتانسیل های بومی استانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی پلی بین جامعه و دانشگاه/ افتتاح مرکز درمان ناباروری به زودی

جهاد دانشگاهی پلی بین جامعه و دانشگاه/ افتتاح مرکز درمان ناباروری به زودی