مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-06فرهنگي

رونمایی از 10عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در فارس


طی مراسمی، 10 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس با حضور نویسندگان، هنرمندان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس، در شیراز رونمایی شد.

- مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس پنجشنبه 16 مرداد در مراسم رونمایی از 10 عنوان کتاب مربوط به حوزه دفاع مقدس، یکی از برنامه های اصلی این اداره کل را نشر کتاب و آثار مکتوب مرتبط با دفاع مقدس دانست و گفت: در نظر داریم پیرو برنامه ریزی های صورت گرفته امسال یکصد جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس تهیه و منتشر کنیم.

سرهنگ سعید کوشکی جهرمی با یادآوری اینکه 10 اثر رونمایی شده شامل 6 عنوان کتاب و 4 عنوان کتاب صوتی است که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و سالروز تاسیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، انجام شد، گفت: سال گذشته نیز 4 کتاب منتشر شده این اداره کل در کشور به عنوان آثار برگزیده حوزه دفاع مقدس انتخاب شد.

کوشکی با بیان اینکه این اداره کل با تمام توان پیگیر مشکلات حوزه چاپ و تامین مالی برای تولید آثار ادبی در حوزه دفاع مقدس است، لزوم توجه به کیفیت آثار تولیدی در فارس را یادآور شد و اضافه کرد: تاکنون فقط یک آثار از استان فارس که مربوط به شهید مدافع حرم شهید ذوالفقار نسب است توسط رهبری تقریض شده است که باید تلاش شود کتاب های با کیفیت و شاخص تهیه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 10عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در فارس

رونمایی از 10عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در فارس