مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-06اقتصادي

نصب بانک خازنی جهت تأمین برق مطمئن در فارس و بوشهر


معاون بهره برداری برق منطقه ای فارس و بوشهر گفت: نصب بانک خازنی در تأسیسات برق منطقه جنوب، رویکردی در جهت پایداری شبکه و بهره وری اقتصادی استان فارس و بوشهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اقتصادی خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس، حمزه روغنیان با بیان این که تأمین منابع مگاواری شبکه با نصب 24 مگاوار بانک خازنی در پست های استان فارس و بوشهر از جمله اقدامات اجرایی است، اظهار داشت: طرح های بانک خازنی جهت بهره برداری اقتصادی شبکه، بهبود ولتاژ و تأمین منابع مگاواری شبکه در برخی از پست های فوق توزیع استان فارس و بوشهر اجرا شده است.

وی از انجام اقدامات فنی و نصب بانک خازنی در راستای تأمین برق مطمئن مصرفی مردم این دو استان با ضریب اطمینان بالا خبر داد و افزود: برآیند این اقدامات فنی و اجرای طرح هایی در جهت بهره وری اقتصادی، برق رسانی مستمر و کاهش خاموشی ها، بهبود وضعیت ولتاژ، کاهش تلفات شبکه و تقویت و پایداری شبکه برق بوده است.

معاون بهره برداری برق منطقه ای فارس و بوشهر ادامه داد: نصب 24 مگاوار بانک خازنی در پست های استان فارس و بوشهر با پیگیری جدی مجری طرح بهینه سازی شبکه انجام شده است.

روغنیان اضافه کرد: این طرح با ظرفیت 24 مگاوار در پست های 66 کیلوولت استان های فارس شامل پست خوزی به ظرفیت 2/7 مگاوار، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب بانک خازنی جهت تأمین برق مطمئن در فارس و بوشهر

نصب بانک خازنی جهت تأمین برق مطمئن در فارس و بوشهر