مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-06فرهنگي

بازیگر «خط باریک قرمز» از حبس آزاد شد/ یک قدردانی از تئاتری ها


کارگردان مستند داستانی «خط باریک قرمز» در مراسم اکران ویژه این فیلم که چهارشنبه پانزدهم مرداد ماه در سینما فرهنگ برگزار شد، از آزادی بازیگر این فیلم از زندان خبر داد.

- کارگردان مستند داستانی خط باریک قرمز در مراسم اکران ویژه این فیلم که چهارشنبه پانزدهم مرداد ماه در سینما فرهنگ برگزار شد، از آزادی بازیگر این فیلم از زندان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، مراسم اکران ویژه مستند داستانی خط باریک قرمز به کارگردانی فرزاد خوشدست و تهیه کنندگی نگار اسکندرفر و فرزاد خوشدست که به تازگی اکران خود را در سینماهای هنروتجربه آغاز کرده است، چهارشنبه شب 15 مردادماه در سینما فرهنگ برگزار شد.

در این مراسم جعفر صانعی مقدم مدیرعامل موسسه هنروتجربه ، مجتبی بهزادیان مدیر سینما فرهنگ، رها فریدی، پیمان حقانی، یوسف کارگر، ایرج نیکپور، پریوش جاوید، هومن نوروزی، فرزاد خوشدست و توماج دانش بهزادی بازیگر این فیلم حضور داشتند.

پیگیرهای مداومی که سرانجامش آزادی بود فرزاد خوشدست کارگردان و یکی از تهیه کنندگان این فیلم پیش از اکران خط باریک قرمز در سخنانی عنوان کرد: از همه کسانی که با وجود شرایط این روزها در این اکران شرکت کرده اند، تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر «خط باریک قرمز» از حبس آزاد شد/ یک قدردانی از تئاتری ها

بازیگر «خط باریک قرمز» از حبس آزاد شد/ یک قدردانی از تئاتری ها