مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-06پزشكي

امضای تفاهمنامه بین سازمان پزشکی قانونی و پژوهشکده آینده پژوهی در سلامت


در راستای همکاری مشترک و به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت ها و توانایی های علمی، پژوهشی و اجرایی موسسات علمی و دانش بنیان، تفاهمنامه همکاری میان اندیشکده سازمان پزشکی قانونی کشور و پژوهشکده آینده پژوهی در سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمان امضا شد.

- در راستای همکاری مشترک و به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت ها و توانایی های علمی، پژوهشی و اجرایی موسسات علمی و دانش بنیان، تفاهمنامه همکاری میان اندیشکده سازمان پزشکی قانونی کشور و پژوهشکده آینده پژوهی در سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمان امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، این تفاهمنامه در حاشیه سفر دو روزه رییس سازمان پزشکی قانونی و هیئت همراه به استان کرمان، به امضای دکتر عبدالرزاق برزگر رییس اندیشکده سازمان پزشکی قانونی کشور و دکتر علی اکبر حق دوست رییس پژوهشکده آینده پژوهی در سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمان رسید.

هدف از امضای این تفاهمنامه ایجاد همکاری مشترک در زمینه های علمی، پژوهشی و آموزشی برای رفع نیازهای آموزشی، تحقیقاتی، پژوهشی و تقویت همکاری های بین بخشی در نظام سلامت است.

انجام مطالعات و پژوهش های مشترک، آینده پژوهی در زمینه موضوعات کلان مورد نظر طرفین، تدوین و تألیف و انتشار اسناد و مدارک علمی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه بین سازمان پزشکی قانونی و پژوهشکده آینده پژوهی در سلامت

امضای تفاهمنامه بین سازمان پزشکی قانونی و پژوهشکده آینده پژوهی در سلامت