مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:002020-08-06سياسي

خبرنگاران به روشنایی و روشنگری کمک می کنند


رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در پیام تبریک به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد که خبرنگاران بدون هیچ چشم داشتی به روشنایی و روشنگری کمک می کنند.

- رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در پیام تبریک به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد که خبرنگاران بدون هیچ چشم داشتی به روشنایی و روشنگری کمک می کنند.

رضا کرمی محمدی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار که برای ایسنا ارسال شده، نوشته است: روز خبرنگار، روز تکریم اهل قلم و اطلاع رسانی است.

روز احترام نهادن به اهالی رسانه که با تلاش خستگی ناپذیر خود گزارش ها و اخبار رخدادها و وقایع را برای جامعه روایت می کنند و در این تلاش بدون هیچ چشم داشتی به روشنایی و روشنگری کمک می کنند.

او در ادامه پیام خود نوشته است: در جهانی که رخدادهای طبیعی همچنان حادثه می آفریند، در جهانی که گاهی نظم معمول زندگی ما با یک حادثه می تواند تا سال ها از قاعده خارج شود، در جهانی که ویروس کرونا الگوهای پیشین ایمن زیستن را تغییر داده و جهان را از توازن قبلی خارج ساخته، همچنان نقش خبرنگاران و رسانه ها در اطلاع رسانی درست و به موقع به شهروندان و تقویت حافظه زیستی آنان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

کرمی محمدی در بخش دیگر پیام خود نوشته: خبرنگاران تلاش می کنند با انتقال مفاهیم مربوط به مدیریت درست حوادث و سوانح ضمن آگاه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران به روشنایی و روشنگری کمک می کنند

خبرنگاران به روشنایی و روشنگری کمک می کنند