مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:002020-08-06سياسي

همدلی بسیجیان اهوازی برای کمک مؤمنانه


فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای اهواز گفت: از جمله برنامه های عیدغدیرخم، پخت و توزیع 2200 پرس غذا با رعایت پروتکل های بهداشتی، پخت نان صلواتی و همچنین تهیه و توزیع 350 بسته کمک معیشتی و بهداشتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سخنان خود به مناسبت نیمه شعبان فرمودند: خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان(عج) صحنه ها و جلوه هایی از جامعه مهدوی را که جامعه ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به وجود آوریم.

در همین راستا گروه ها و قرارگاه های جهادی در استان خوزستان و کلان شهر اهواز به میدان آمدند و برنامه های گوناگونی را در راستای برگزاری رزمایش کمک مومنانه و کمک به خانواده های نیازمند و کم برخوردار انجام دادند.

حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای کیان شــهر اهواز نیز با کمک خیرین، هیئات، موسسات خیریه و پایگاه های بسیج برای کمک به مستضعفان به میدان آمد و بسته های کمک معیشتی را مهیا کرد.

سیدلطیف حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از جمله برنامه های عیدغدیرخم، پخت و توزیع دو هزارو 200 پرس غذا با رعایت پروتکل های بهداشتی، پخت نان صلواتی و همچنین تهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی بسیجیان اهوازی برای کمک مؤمنانه

همدلی بسیجیان اهوازی برای کمک مؤمنانه