مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:502020-08-06سياسي

جهاددانشگاهی فرزند آموزش عالی و دانشگاه است


رییس دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه «به عنوان دانشگاه در تعامل با رسانه های مختلف مقداری عقب هستیم»،گفت: جهاددانشگاهی فرزند آموزش عالی و دانشگاه ها است و عمده مأموریت و رسالتش پیوند بهتر دانشگاه و جامعه است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه به عنوان دانشگاه در تعامل با رسانه های مختلف مقداری عقب هستیم ،گفت: جهاددانشگاهی فرزند آموزش عالی و دانشگاه ها است و عمده مأموریت و رسالتش پیوند بهتر دانشگاه و جامعه است.

دکتر محمد کافی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: زمانی که انسان به زندگی روزمره مراجعه می کند نقش خبرنگار و رسانه ها برایش روشن می شود و اگر به برخی از ملزومات زندگی به صورت روزانه، ماهانه یا در سال به آن نیاز پیدا می کنیم، بحث اخبار مقوله ای است که به صورت لحظه ای به آن نیاز داریم، خصوصاً برای ما ایرانی ها که موضوع خبر بسیار مهم است.

وی افزود: وجهه دومی که رسانه ها را این روزها بسیار مهم جلوه می دهد حجم داده ها و خبرهای درست و نادرست است.

به عنوان یک استاد و رییس یک دانشگاه بزرگ معتقدم، خبرهای علمی حتی سطحی و پیش پا افتاده ای این روزها پخش می شود اما نقش خبرنگار و رسانه ها در تشخیص خبر درست از نادرست و سره از ناسره، تشخیص یک حقیقت، کشف علمی درست و نادرست و ادعاهای مختلف بسیار مهم است و همین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی فرزند آموزش عالی و دانشگاه است

جهاددانشگاهی فرزند آموزش عالی و دانشگاه است