مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-06سياسي

شهید حسین پور شلمانی متعلق جبهه انقلاب است


امام جمعه رشت با بیان اینکه شهید حسین پور تنها تعلق به ملت ایران ندارد، گفت: شهید حسین پور به دنیای اسلام، آزادی خواهان و اهالی مقاومت جهان تعلق دارد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، آیت الله رسول فلاحتی امروز به مناسبت سالگرد شهادت شهید مدافع حرم فرمانده نابغه سردار مرتضی حسین پور با حضور در گلزار شهدای شهر شلمان ضمن قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل از مقام شامخ شهیدان به ویژه آن شهید والامقام مدافع حرم ادای احترام کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تبریک و تهنیت به خانواده شهید حسین پور شلمانی اظهار کرد: بر تمام مسؤولین لازم است تا آخرین قطره خون در مسیر آرمان های شهدا بمانند.

وی با بیان اینکه مسؤولین در نظام اسلامی باید راهی که شهیدان طی کردند را مستحکم نگه دارند زیرا امروز سر سفره شهدا نشسته ایم، گفت: شهدا در طول تاریخ شهیدان انسان هایی بصیر بودند و این امر موجب جاودانگی شهدا شده است.

فلاحتی با بیان اینکه شناخت رهبر زمان از ویژگی های شهیدان است، افزود: شهید حسین پور شلمانی با بصیرت خود باصلابت از منویات رهبری تبعیت و جان خود را در این مسیر تقدیم انقلاب کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان شهدای امروز را پیرو راه امام حسین (ع) دانست و بیان کرد: شهید حسین پور شلمانی پس از یک هزار سال به کاروان امام حسین (ع) محلق شد و جان خود را فد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید حسین پور شلمانی متعلق جبهه انقلاب است

شهید حسین پور شلمانی متعلق جبهه انقلاب است