مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-06اقتصادي

پروژه مسکن خبرنگاران و هنرمندان کردستان شهریور ماه امسال بهره برداری می شود


معاون امور عمرانی استاندار کردستان گفت: پروژه 108 واحدی مسکن خبرنگاران و هنرمندان کردستان شهریور ماه بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شهرام ملکی ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه 108 واحدی مسکن خبرنگاران و هنرمندان استان کردستان اظهار کرد: امروز بنا به دستور استاندار برای تسریع در پروژه مسکن 108 واحدی بازدید داشتیم.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه متقاضیان این واحدها از صنف خبرنگاران و هنرمندان هستند بنا بر این شد که کارهای باقیمانده این پروژه ها شامل آماده سازی، محوطه سازی و غیره هرچه سریع انجام شود.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان  تصریح کرد: طی ماه گذشته در راستای تسریع در روند اجرای پروژه مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان استان چندین مرتبه بازدید را از پروژه ها داشتیم.

ملکی خاطرنشان کرد: سعی داریم شرایط را به گونه ای پیش ببریم که در شهریورماه امسال این پروژه با کمک استانداری کردستان و حوزه سازمان ملی زمین و مسکن که وعده تامین اعتبار یک میلیارد تومان را برای آماده سازی پروژه داده اند حتما در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: با توجه به پیشرفت بالای 95 درصد واحدهای مسکونی خود مجموعه بتوانند از طریق فروش اقساطی با بانک مسکن بتوانند شرایط بهره برداری پروژه را در شهریورماه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مسکن خبرنگاران و هنرمندان کردستان شهریور ماه امسال بهره برداری می شود

پروژه مسکن خبرنگاران و هنرمندان کردستان شهریور ماه امسال بهره برداری می شود