مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-06سياسي

پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار


استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار ، فرارسیدن این روز را به فعالان خبر و رسانه تبریک گفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی به مناسبت 17 مرداد "روز خبرنگار"، فرارسیدن این روز را به فعالان خبر و رسانه تبریک گفت.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، متن پیام محمدرضا محمدی به شرح زیر است؛ جامعه بشری در طول تاریخ هزاران ساله خود، فراز و فرودهای فراوانی به خود دیده و هر بار به لطف گوهر دانایی و آگاهی، راه توسعه و تعالی خود را پرقدرت تر از گذشته پیموده است.

در روزگاری که طوفان سهمگین حوادث، کام جهانیان را تلخ کرده است، مجاهدان عرصه خبر و هنر می کوشند تا شعله ایمان و امید به آینده درخشان رو به خاموشی نگذارد.

روایت تلاش ایثارگرانه و خستگی ناپذیر مدافعان سلامت در این روزهای پرخطر، رسالتی عظیم است که به دستان هنرمند، چشمان بیدار و قلم های شورآفرین خبرنگاران و اصحاب رسانه جامه عمل می پوشاند و این ایثارها و ازخودگذشتگی ها را در دفتر تاریخ این مرز پرگهر ثبت می کند.

از میان این رنج و دشواری، آن چه در خاطره ها می ماند شور و نشاطی است که به همت سفیران امید و آگاهی، در کالبد جامعه ما دمیده می شود و آینده ای روشن را برای مردم عزیز ما نوید می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار