مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-06فرهنگي

آغاز طرح تابستانه کتاب از عید غدیر خم با 20درصد تخفیف در قزوین


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از آغاز طرح تابستانه کتاب در کتابفروشی های قزوین با 20درصد تخفیف از عید سعید غدیر خم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد حسین اسماعیلی با بیان اینکه این طرح با مشارکت 10 کتابفروشی استان قزوین همزمان با عید سعید غدیر خم در استان آغاز می شود، اظهار کرد: طرح تابستانه کتاب از شنبه 18 مرداد تا 30 مرداد به مدت 12 روز در کتابفروشی های عضو طرح در استان قزوین ادامه دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در این طرح علاقه مندان می توانند کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب های دانشگاهی را با 20 درصد تخفیف از کتاب فروشی های عضو طرح خریداری کنند و سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک میلیون و 500 هزار ریال است.

اسماعیلی ادامه داد: در تابستانه کتاب 99 به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتابفروشی ها پوشش داده می شود.

وی در پایان افزود: با اجرای طرح تابستانه کتاب، علاوه بر حمایت از صنعت نشر و کتابفروشی های استان که در دوران شیوع کرونا دچار رکود در کسب و کار شدند، شاهد گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده ها نیز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح تابستانه کتاب از عید غدیر خم با 20درصد تخفیف در قزوین

آغاز طرح تابستانه کتاب از عید غدیر خم با 20درصد تخفیف در قزوین