مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-06سياسي

رشد و تعالی فرهنگ و هنر مرهون تلاش های اصحاب رسانه است


رییس حوزه هنری کردستان در پیامی ضمن تبریک روزخبرنگار، رشد وتعالی فرهنگ و هنر در این استان را مرهون تلاش های جهادگران عرصه اطلاع رسانی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پیام امین مرادی آمده است: سلام و درود خدا بر خبرنگار شهید محمود صارمی که سالروز شهادتش یادآور اهمیت و جایگاه خبرنگاران آزادمنشی است که در راه آگاهی بخشی و مسئولیت پذیری اجتماعی با سلاح قلم در سنگر دفاع از ارزش ها و اعتقادات با کژاندیشی و کژ رفتاری سو استفاده کنندگان از قدرت و خدمت و متجاوزین فرهنگ و باور مردمان سرزمین اسلامی ایران در سخت ترین شرایط به مبارزه پرداخته و ضمن تلاش در جهت رشد و تعالی جامعه جز رضایت حضرت دوست به چیزی نمی اندیشند.

در شرایط امروز ناشی از شیوع ویروس کرونا بار دیگر خبرنگاران با ایثار و از خودگذشتگی در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه همانند دیگر حوزه های دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ایفای نقش پرداختند و خود را در معرض خطر بیماری قرار دادند تا جامعه ای ایمن و سالم را به ارمغان آورند که این خود کاملاَ منطبق با بیانیه گام دوم و انقلابی گری است که شایسته والاترین قدردانی هاست.

اینجانب ضمن گرامی داشت 17 مرداد روز خبرنگار، این ایام را به تمامی تلاشگران عرصه مهم و خطیر اطلاع رسانی استان و همراهان و یاوران ارجمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد و تعالی فرهنگ و هنر مرهون تلاش های اصحاب رسانه است

رشد و تعالی فرهنگ و هنر مرهون تلاش های اصحاب رسانه است