مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-06اقتصادي

تامین امنیت غذایی از اهداف بنیاد مستضعفان در اجرای طرح های سرمایه گذاری است


معاون دامپروری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه بنیادمستضعفان در حوزه امنیت غذایی، اشتغال پایدار و توانمندسازی در کشور فعالیت می کند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون دامپروری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه بنیادمستضعفان در حوزه امنیت غذایی، اشتغال پایدار و توانمندسازی در کشور فعالیت می کند، گفت: در حوزه دامپروری درصد هستیم باتوجه به ظرفیت های هر منطقه با احداث مجتمع های دامپروری به تأمین امنیت غذایی در کشور کمک کنیم.

عظیم رجایی 16 مردادماه در جلسه پیگیری طرح های سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در راستای اجرای اسناد بالا دستی در 3 حوزه امنیت غذایی، اشتغال پایدار و توانمندسازی کشور در مناطق مختلف حضور پیدا می کند.

معاون دامپروری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ادامه داد: در حوزه دامپروری درصد هستیم باتوجه به ظرفیت های هر منطقه با احداث مجتمع های دامپروری به تأمین امنیت غذایی در کشور کمک کنیم، همچنین یکی دیگر از راهبردهای این نهاد برای تأمین امنیت غذایی کشور ایجاد گلخانه ها است.

وی با بیان اینکه سبزی و صیفی باید در گلخانه ها تولید شود، گفت: یکی از چالش های اصلی کشور این است که نتوانستیم الگوی کشت را به درستی مدیریت کنیم، متأسفانه تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین امنیت غذایی از اهداف بنیاد مستضعفان در اجرای طرح های سرمایه گذاری است

تامین امنیت غذایی از اهداف بنیاد مستضعفان در اجرای طرح های سرمایه گذاری است