مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-06سياسي

رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری کردستان ضروری است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم های عزاداری ایام محرم در این استان به عنوان یک اصل مهم تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان هیئات مذهبی با ایشان با تبریک اعیاد بزرگ مسلمین، اظهار کرد: هیئات مذهبی در ماه های رجب، شعبان و رمضان در تهیه و توزیع مواد بهداشتی و بسته های معیشتی در قالب طرح مواسات و کمک های مومنانه نقش مهمی ایفا کردند که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه کار هیئات مذهبی عشق و محبت به اهل بیت (ع) است، افزود: نقش هیئات مذهبی در تربیت جامعه و ایجاد نشاط اجتماعی مهم و اثرگذار بوده و چون کار هیئات محبت و عشق به سمت اهل بیت (ع) است کار ارزشمند و مطلوبی است.

وی خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی نقش بی بدیلی در نشاط اجتماعی دارند و باید با ایجاد نشاط روحی و معنوی در افراد جامعه در اعیاد و مناسبت های شاد برنامه های شاد داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: هیئات مذهبی نقش اثرگذاری در برگزاری اعیاد و شهادت ها دارند و اساس برگزاری چنین برنامه های مناسبتی اجرای دستور خداوند است که باید اجرا شود.

آیت الله شاهرودی همچنین بر لزوم رعایت توصیه های ستاد کرونا و سیاست های نظام اسلامی در اجرای برنامه های ایام محرم و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری کردستان ضروری است

رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری کردستان ضروری است