مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-06ورزشي

حضور سیدحسین زرگر در خبرگزاری ایسنا سمنان


سیدحسین زرگر داور نام آشنا و رییس هیئت فوتبال استان سمنان در آستانه روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری ایسنای سمنان از همراهی های این رسانه با فوتبال و ورزش استان تقدیر کرد.

- سیدحسین زرگر در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: رسانه ها نقش بسیار مهمی در ورزش و خصوصا فوتبال دارند.

وی بر لزوم همکاری بیشتر بین رسانه ها و هیئت فوتبال استان تاکید و تصریح کرد: با وحدت، همراهی و در کنار هم بودن رسانه ها و مسوولان فوتبال است که می توانیم بیش از پیش به رشد این ورزش پرمخاطب کمک کنیم.

رییس هیئت فوتبال استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان از ظرفیت و توانمندی خوبی از نظر استعدادهای جوان برخوردار است خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد ظهور تک چهره هایی از استان در سطح اول فوتبال کشور هستیم اما استان برای حضور در سطح اول فوتبال نیاز به همگرایی و تلاش بیشتری دارد.

وی از تلاش برای تقویت فوتبال پایه به عنوان یکی از اولویت های هیئت فوتبال استان در دور جدید نام برد و افزود: با توجه به اینکه تیم ما تازه کار در هیئت را شروع کرده فعلا در حال مطالعه شرایط و آسیب شناسی و بررسی موانع پیش روی رشد فوتبال در استان هستیم.

زرگر با بیان اینکه هیئت فوتبال استان سمنان ارتباط نزدیکی با رسانه ها در این دور جدید خواهد داشت اظهار کرد: معتقدیم که برای کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سیدحسین زرگر در خبرگزاری ایسنا سمنان

حضور سیدحسین زرگر در خبرگزاری ایسنا سمنان