مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-06سياسي

اهتمام دولت برای تکمیل 8 کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت-قزوین


استاندار گیلان با اشاره به اهتمام و جدیت دولت تدبیر و امید در تکمیل هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت-قزوین گفت: اتمام این آزادراه تنها به توسعه گیلان منتهی نمی شود بلکه در ابعاد ملی تأثیرگذار است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع امروز در جلسه شورای اداری رودبار با موضوع تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید این شهرستان اظهار کرد: پذیرش مسؤولیت در جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتن در صف خدمتگزاران است و باید در این مسیر به دوراز هر مسئله ای و با خلوص نیت، به دنبال ارتقاء سطح خدمات رسانی و ایجاد رضایتمندی در مردم باشیم.

وی به وجود استعدادهای خوب در شهرستان های گیلان اشاره کرد و افزود: برای استفاده بهینه از این ظرفیت ها باید مسیر را با وحدت و همراهی توسط قوای مختلف برای سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی هموار کرده و در این راستا مردم نیز با پشتیبانی از خادمان خود، یاریگر آنان باشند.

استاندار گیلان، اقتصاد و معیشت، فرهنگ، سلامت و امنیت را اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید در این سال ها به ویژه سال جاری عنوان کرد و افزود: کسانی که می توانند در بخش معیشت و اقتصاد در حوزه بومی خود ایفای نقش کنند، باید مشارکت داشته باشند و انتظار داریم با حمایت و مشارکت همه جانبه، توسعه متوازن شهری و روستایی تحقق یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام دولت برای تکمیل 8 کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت-قزوین

اهتمام دولت برای تکمیل 8 کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت-قزوین