مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-06سياسي

توزیع 500 بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در گلپایگان


جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان گلپایگان حدود 500 بسته در میان اقشار نیازمند توزیع می شود.

- حمید رضا یاوری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان گلپایگان حدود 500 بسته با ارزش هر بسته حدودی 250 هزار تومان در دهه ولایت و امامت در میان اقشار ضعیف جامعه توزیع می شود.

وی با بیان اینکه 146 بسته به مناسبت ولادت امام هادی (ع) در میان سادات نیازمند شهرستان گلپایگان توزیع می شود، گفت: 54 بسته گوشت قربانی در عید قربان در میان نیازمندان شهرستان توزیع شد و 300 بسته دیگر در میان اقشار نیازمند توزیع می شود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان تصریح کرد: کمک های مومنانه در سه گام در دهه ولایت و امامت، دهه اول محرم و ده آخر ماه صفر در میان سه هزار خانوار کم بضاعت شهرستان گلپایگانی توزیع می شود.

وی گفت: در شهرستان گلپایگان در مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه حدود سه هزار و 700 نفر شناسایی شدند که به سه هزار خانوار کمک مومنانه توزیع شد.

یاوری گفت: شماره کارت 6037997599105484 نزد بانک ملی و به نام قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی گلپایگان را برای حضور خیران و مردم شریف شهرستان گلپایگان در این امر نیکو معرفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در گلپایگان

توزیع 500 بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در گلپایگان